GaohujiejieCantabile

GaohujiejieCantabile

Sunday, April 11, 2010

ルーチン Routines

太陽は私に輝いて
鳥そっとさえずり目を覚ます私を開く
夢は終了しました
まだあなたが現実に戻って来ている
どのように日のようになりますワンダリング

夢を戻ってリコールしようとすると
知っているそれはあなたに多くのことを意味するかどうか
時には意味が消えているようだ
そして、今日起きているかわからない

空をみつめて,疑問に開始
何が今日はいいんだ
こと今日はいいんだ、それは私に何の意味をもたらすのですか?
することができます私は一日幸せを生きる?
することができます私が望んしたいのですか?

質問はまだあなたの頭の中に存在する
日常。。。

The sun has risen
Birds are chirping softly to wake me up
Another dream has ended
Yet you have to come back to reality
Wondering how the day would be...

Trying to recall back the dreams
To know that whether it means a lot to you
Sometimes the meaning seems to fade away
And not knowing what will be happening today

Staring at the sky, starting to wonder
What am I going to do today
The things that I am going to do today, does it bring any meaning to me?
Can I live through the day happily?
Can I get what I wanted?

The questions will still reside in your head
Everyday...

No comments:

Post a Comment